Göri tartók tartsunk össze!! Mikor kéne senkit nem találsz aki új mókamestert hoz életedbe, tanácsokat tudna adni!
Várom a tanácsokat, ötleteket, osszuk meg tapasztalatainkat!

Küldj fényképet kis kedvenced vidám pillanatairól, írd meg érdekes történeteit! Láthatsz a blogon pár görénytartó által készített képet, kedvencekről szóló mókás perceket! Persze az én örömgombócom sem maradhat ki! :)

Az oldalon látható fotók a szerzők kizárólagos tulajdonát képezik, engedély nélkül semmilyen más célra nem használhatóak fel.
MINDEN JOG FENNTARTVA!


A blog 2010.10.21.-én lett létrehozva.

2010. december 30., csütörtök

Az eldugott nyuszi ...

Jony itt még nyilvánosan játszik a kedvenc nyuszival ...
***
Kérdően rám néz ...  Játszunk még?
***
Kis idő múlva a nyuszit úgy elvitte a szekrény alá (azon a bizonyos napon, mikor ez a kép készült ), hogy a mai napig ott van!!
Mindennap, mikor szabadon van, elmegy a szekrény alá és meglátogatja a nyuszit. Elő nem hozza, mert félti! Ott a szekrény alatt játszik vele egy rövid ideig és mikor előjön, vidáman hancúrozik, hogy én még nem ismerem az ő rejtek helyét, mert még nem vittem el onnét a nyuszit. :)
Esténként az edényből el lop egy száraz kaját és elviszi a nyuszinak, hogy ő is egyen. :)

2 megjegyzés:

Yana írta...

Nagyon édes kis görci, hogy gondol még a nyuszira is :-D
Egy kis tündér...

Visszaemlékszem, amikor még Starksy volt ilyen pici, azok az idők felejthetetlenek...

Szabina írta...

Ez nagyon jó!!!
Édes, aranyos kis görény. Nagyon cuki. Nekem sajna még nincs görim, de nagyon szeretnék, csak hát a két kutya mellé...meg a párom sem díjazná, de örök szerelem marad az biztos.